augustiibaarn

2011-02-18
22:11:55

Så att vi inte kan gå
HALLOJ alla glada(trötta) människor ! Eller det kanske bara är jag som är trött ? Fast jag är sådär jobbigt trött, asså typ flumtrött. Så om några minuter kommer jag dö. DÖÖÖ. Ha. Ha. HAHAHAHAHHAHA. Ha.

Men det gick bra på dansen(cplillajagsomglömmergöramellanslag)idag, förutom bakåtkullerbyttorna då. Måste ärligt öva på dom i veckan. Någon som vill hjälpa mig ? (a) Inte ? Nähä. SKIT I DET DÅ. Haha, JAG skulle inte vilja hjälpa mig själv ens. Haha självmobbning, haha.

Nej meeeeeen, nu är jag sådär jobbig. Jag tycker faktiskt(faktisktfaktsiktfaktiskt) synd om er som läser det här. Men jag orkar inte skriva något seriöst nu. Det kan vi ju göra imorgon. Hehe.

Kan föröska en liten stund i alla fall. Bara för att jag är SNÄLL. Vi körde asmycket styrka idag på dansen (nähä, jag trodde det var på spanien) så jag har bestämt mig för att köra lite styrka (alltså typ efter skolan och så) så att jag ska orka med heela styrkan på fredagar.
Nu gick det inte längre. SÖV GÖTT !

Kommentar:
#1: Malin

:) <3333



Sv: Dom hade sakt taskiga saker till mig hela dagen, och efter sa dom alltid jag skoja bara. Men dom sa minst 10 tasktiga saker så man undar om dom menade någon :( Och sen sa dom att dom inte menade det, men farför säger dom tasiga saker om dom ändå inte menar det!?

2011-02-19 @ 10:04:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: