augustiibaarn

2011-02-28
15:46:12

Sitter just nu och dricker en cola efter u...

dsc03757 (MMS)

Sitter just nu och dricker en cola efter ungefär fem timmars åkning ! Det känns som om mina fötter håller på att dö just nu, haha. Men det var något jag skulle säga .. Juste, min dator funkar inte för det hände något när jag hade den i bilen igår, så det kommer inte bli så bra med uppdateringen den här veckan .. Förlåt för det, men jag ska försöka skriva något sms-inlägg någon gång ! Fast nu kom jag på en lite smartig idé .. ;) men vi får se hur det blir, hörs senare ! <3

Kommentarer:
#1: Malin

Mmm gott med cola! :) Vill också åka skidor! :D

2011-02-28 @ 18:50:45
#2: Malin

Hej! Jag skulle bli jätte glad om du gick på den här bloggen och röstade på mig i den här tävligen. Du behöver bara skriva en kommentar och säga att du röstar på bild nummer två!

Tack i förhand! :)



http://www.baraminsmak.blogg.se/

2011-03-03 @ 11:05:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: