augustiibaarn

2011-02-09
21:05:17

The World Will Try To Break You
Det här inlägget skulle egentligen kommit upp typ tjugo i sju. Men det ville det inte. Så det kommer nu istället.

Och nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev förut heller. Det är ju också duktigt. Men ja, jag kan ju berätta lite om dan, tror att det stog något om det ..
Vi hade ju gympa idag, men det var typ bara runt tjugo stycken där. Och bara fyra stycken från F, haha. Och för er som undrar var alla andra var så var dom på hockeyfinalen. Vi hade tänkt åka dit efter gympan, men Elin sa att vi skulle få frånvaro då, så då gjorde vi inte det.

Istället så var vi kvar i skolan och hade lektioner. Först var det språk och då satt jag, Carro, Bella & Felicia och flumma typ hela lektionen. "Har du några syskon ? Nej, jag bor i Paris." Haha !
Sen så var det so och då fick vi veta att vi itne hade fått frånvaro om vi hade fått på matchen -.- Och rektorn hade tydligen skickat ut om det imorse. Visst är dom duktiga på att planera ?

Men vi körde hänga gubbe på so i alla fall, haha. Sen var det någon äcklig lunch, och sen så kom typ alla tillbaka till biologin (som vi hade vikarie på så vi kollade bara på film :)). Juste, killarna vann med 7-1. Duktiga killar där ;)
Nu ska jag gå upp och duscha, goodbye ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: