augustiibaarn

2011-02-22
13:57:00

Tisdag 22a Februari
Hej alla människor ! Juste nu sitter jag nog på någon lektion, tror att det är slöjd .. ? Orkar inte gå och kolla, haha. Men jag ska göra något med Marrwe idag, vi ska typ först till Donken och sen till henne. Fast hon slutar inte förrän typ tio i fyra, och om Marina inte är tillbaka imorrn så kommer jag få vänta typ två timmar ?! Fast jag kanske kan få kolla på Marres lektion då ? Eller så kanske någon vill vänta med mig ? (a) Haha, nej men vi får se hur det blir imorgon ;) Fast när ni läser det här så är det ju idag ? Aja x)
Som ni säkert märkt så har det kommit två till tidsinställda inlägg tidigare, ville bara säga det haha. 
Nu ska vi gå och packa lite inför Sälen ! Hörs när jag kommer hem ! :) ♥


Kommentar:
#1: Malin

Vill också ha en onepice!!! :D

2011-02-22 @ 16:38:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: