augustiibaarn

2011-02-01
21:22:25

Ursäkta, har du sett några ettor som grillar korv ? (Faktiskt)
Har haft en uuuunderbar dag med finaste vännerna ! Pappa skjutsade ju oss imorse, och sen så hämtade han oss också (så att jag slapp släpa mina skidor från centrum ..).
Men det var jättekaosigt i början, för lärarna som var där ville först typ inte ta emot pengar(haha). Fast sen så gick det bra då ;)

Första åket ramlade Ebba typ fyra gånger. Det tycker jag faktiskt är jävligt bra för någon som aldrig åkt snowboard förrut. Sådetså. Och andra åket ramlade hon inte alls ! Förutom när vi hade kommit ner, men det räknas faktiskt inte.

Sen så satt vi och åt lunch/fikade i typ en timme, haha. Men det var faktiskt ganska mysigt, men vi satt "ute" och åt först och då blev det lite kallt. Så då gick vi in och drack varm choklad :)
Men efter lunch tyckte jag att det gick bättre för Ebba faktiskt, hon klarade att åka(nästan) hela familjebacken ! *stolt*

Haha, juste vi filmade också ! Fast på Malins mobil, så ni får kolla hennes blogg om ni vill se dom ! Kände mig duktigt när jag åkte och filmade samtidigt, utan att ramla, haha. Men tog faktiskt lite bilder också, dom kommer upp imorgon ! 
Nu ska jag fixa lite inför imorgon, hoppas ni har haft en bra dag ! ♥
Kommentar:
#1: Malin

Haha det var en rolig dag! :) Gillar rubriken!! :) P.S Jag kommer tyvärr inte lägga upp klippet för jag har inte tid :/

2011-02-02 @ 14:45:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: