augustiibaarn

2011-02-07
20:38:35

UtVeCkLiNgSaMtAl
Hade ju utvecklingsamtal idag med pappa, det gick väl bra. Men nu så ska jag tydligen räcka upp handen en gång per lektion. Undrar bara hur det ska gå till på engelskan där jag typ inte kan någonting. Det andra jag skulle göra var att ta hem läxor och sånt lite mer. (då kanske jag kan någonting på engelskan)

Annars har jag inte gjort så mycket, fick veta att våran klass ska städa den här veckan. Jag ska städa på onsdag med Lina och Elin.(..) Men jag tror att det kommer gå bra, ska försöka tvinga Amica eller någon annan att gå med mig, för det är typ direkt efter att vi har slutat (tio över två).
Nu ska jag stänga av, hörs imorrn ! :)
Kommentarer:
#1: Malin

Hahah :) Jo det har jag men jag menar min första semla för i år. Det står i inlägget :) ;) <33

2011-02-08 @ 19:55:37
#2: Daniella

Färgglad blogg! ;)

2011-02-09 @ 14:41:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: