augustiibaarn

2011-01-06
22:36:51

Honey, I don't know how to tell you this, but there's a chinese family in ous bathroom
Sitter just nu och kollar på filmen som går på sexan, någon som vet vad den heter ? Bra är den i alla fall, inte för att jag har så stor lust att kolla film, haha.

Jag och Hanna har kollat på typ fem filmer, var det väl ? Jo så var det ;) Först såg vi 500 Days of Summer, jättebra film (och rolig, haha) som alla borde se !
Sen så var det Julie & Julia, den var också bra, kanske lite seg dock ..

Idag så började vi med att se världens bästa/sorgligaste film.
Remember me, och för er som inte har sett den, gör det ! Haha, typ tvång, men asså jag tycker den är skitabra i alla fall. Har sett den en gång med Marre på bio också, hehe .. Och vi såg den inte bara för att Robert Pattinson är med .. ! Haha.

Efter den så började vi se på någon konstigt film som hette Den första dagen på resten av mitt liv. Fast vi såg inte klart den, för det typ funkade inte .. Men vi såg till precis efter att farfarn hade dött, så om någon av er har sett den så får ni gärna berätta vad som händer efter det !

Och så har vi kollat Twilight. Haha, igen. Fast vi kollade bara ettan, och typ massa extra-material, haha.
Men imorrn så ska vi i alla fall till pappas jobbarkompis, på lördag ska jag först träffa Hanna (äntligen !) och sen på kvällen ska vi fira min kusin !
Nu ska vi kolla klart på filmen, sov gott ! ♥


Kommentarer:

hehe tror det e dumpad du menar den kollar jag oxå på x) <3

2011-01-06 @ 23:08:51
#2: Malin

Ja det var många filmer ni såg! ;) Jag lovar att jag ska se remember me, kanske önska mig den när jag fyller år? vad tycker du :)

Vi saknar nog varandra lika mycket :) <3333

2011-01-07 @ 11:06:07
#3: Alexandra

härligt med massa filmtittande :)

2011-01-07 @ 11:12:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: