augustiibaarn

2011-01-09
21:41:01

Nya skidkläder :D

Visar bild imorgon ! :D Men det är en vit jacla och ett par typ grön/bruna byxor. Skitnöjd faktiskt, och på tisdag ska jag och mamma kolla på hjälm nere i centrum. Och någon annan gång ska jag och pappa försöka ta oss in till stan och köpa nya skidor !

Hade kul igår kväll också, eller ja, nästan hela tiden i alla fall .. Men jag satt och snackade lite med Jocke och så bestämde han att jag skulle följa med honom och Pelle till Hammarbybacken idag. Men eftersom att det tydligen var dåligt väder imorse så blev det inget.

Och imorrn är det skola. Usch. Vill liksom att lovet ska fortsätta i typ några veckor till ? Till typ sportlovet. Eller så får vi gärna spola fram till sommarlovet, det funkar också. Känner mig i alla fall jävligt otaggad inför imorgon.

Nog pratat om det, nu ska jag ta en snabb dusch innan jag sätter mig och kollar klart på Morden i midsomer !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: