augustiibaarn

2011-01-26
18:34:26

Retard-familj

Sitter här och kollar lite på Glee, ska alldeles strax (förhoppningsvis) få skjuts till dansen, annars får jag gå.(..) Gud vad jag undrar vilken låt vi ska ha ! Vill veta det nuuu ! Haha, jag är en nyfiken människa.

Idag hade vi ju gympa första lektionen, och där så ska ska vi tydligen lära oss stå på händer. Vilket inte kommer gå. Jag kan liksom knappt göra en kullerbytta (framåt !) så jag längtar inte direkt till nästa gympalektion ...

Annars så har det varit en ganska bra dag, vi hade ingen dans så vi slutade halv ett ! :D Fast då fick jag och Amica vänta på Marre i typ en timme. För vi skulle nämligen till BR för Amica skulle köpa present till hennes lillebror som fyller år. Fast hon hittade inget, så vi gick till donken istället.
Nu ska jag gå och göra mig iordning för dansen !

Kommentar:
#1: Malin

Vi fick också lära oss att stå på händer :) Men det går faktiskt med lite träning :) ;) Inte för att jag kan det helt än men jag kan nästan komma upp själv :) Dock kan jag göra en frmmåt kullebytta... :D

2011-01-27 @ 21:29:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: