augustiibaarn

2011-07-07
22:31:47

Grab somebody sexy tell 'em hey
Det gick inte att ladda ner bilder från nya kameran, så ni får se dom när det går ! ;) Det var tydligen någon skiva som man måste ha när man ska ladda ner bilder från den, som vi har tappat bort, haha. Fast det var faktiskt inte jag som tappade bort något den här gången ! Tror jag i alla fall, kommer inte ihåg, haha ..
Men var med MINMINMIN lilla fru Amica ! :D♥ Vi var hemma hos henne, snackade och kollade på bilder från när hon var i Grekland. :)♥
Imorrn ska jag träffa ANNA ! :D Vet inte vad vi ska göra, tror att vi kankse skulle bada om det var fint väder ? Vi får se .. ;)
Nu ska jag gå och packa, känner mig så duktig som gör det typ halv elva på kvällen och ligger och gör ingenting halv elva på dagen, men vi hörs imorrn ! ♥


weheartit.com  
Kommentar:

haha jo, men jag vill ha en riktig kille! :( <33333

2011-07-08 @ 10:42:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: