augustiibaarn

2011-06-29
11:44:36

Bad Behaviour

Tänkte bara slänga in ett litet inlägg innnan jag tar bussen för att möta Emelie, och sen så ska jag klippa mig ! Emelie ska följa med så att hon kan visa mig dit, vet nämligen inte vart det är, hehe .. Någonstans i Tyresö var det i alla fall ! Men sen så ska vi fika där och sen så åker jag till Farsta för att träffa mamma och köpa lite saker inför Frankrike !
Nu ska jag stänga av, ska gå om typ fem minuter .. Men vi hörs ikväll, puss och kraaam ! ♥


Hanna smittas, haha .. Men kolla vad gulliga dom ääär ! ♥
Kommentar:
#1: Hanna

:D :D :D ♥ ♥ ♥ Äääälskar Edward, fast han är typ i bakgrunden hela tiden.. tur att han fick slutet, ååhh såååå söööööööt älskar dom dom är bästbästbäst!

2011-06-29 @ 19:01:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: