augustiibaarn

2011-06-21
21:39:36

Nu så, hehe
NU har jag kollat klart på dans-dvd:n, haha ! :D Fast hade tydligen beställt två, så ska kolla på den andra imorrn ! :)
Men idag så åkte jag och Hanna först till Pulsen, för hon skulle kolla någon grej med sin frisör. ;) Sen så åkte vi till Ikea och lekte mamma, pappa, barn, haha. Eller snarare mamma, mamma, dotter, maskulin dotter, feminin son. Ja, vi är normala. Där så kollade vi i alla fall på lite rum och prövade sängar, haha. :)
Och på vägen hem så satt vi och flummade på bussen. Som vanligt, haha. ;)
Haha, juste, när vi skulle gå från Ikea, till busshållplatsen, så ÖSregnade det ! Och åskade ! :O Och ingen av oss hade jacka, så vi använde min väska som paraply, haha. Och mina byxor blev SKITblöta, plus att dom bara blev blöta på framsidan av benen också, haha. Fast det torlade sen på bussen, men när vi gick av så ösregnade det (fortfarande då, men det märkte inte vi när vi satt på bussen, hehe) så då blev dom blöta IGEN. Lyckat, eller hur ?
Nu ska ni få slippa läsa mer om min dag, vi hörs imorrn ! :)♥


Google bild ;)

 
Kommentar:
#1: Malin

Slippa läsa?! Det är kul att läsa dina inlägg! :D <3333

2011-06-22 @ 18:45:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: