augustiibaarn

2011-06-07
10:53:00

Traduire
Snodd från Annas blogg ! :) 

Namn:
Hanna
Piercingar: Just hål i öronen
Tatueringar: Nope
Längd: 170 cm i think ;)
Skostorlek: trea åtta
Hårfärg: Brunett
Fräknar: Naj
Motto: Hakuna Matata, haha !

Kär? De du ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, typ på vintern skulle jag vilja bo någonstans där oplogade vägar inte fanns.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland
Dricker du? Dricker vad ?
Röker du? Aldrig.
Vilket schampo använder du? Olika hela tiden
Vilken parfym använder du? Just nu växlar jag mellan Radiance och min favorit L'Impératrice 
Vad är du rädd för? Dig
Gillar du att tvätta? Har aldrig provat, hehe ..
Gillar du berg- och dalbanor? Ja ?

Senaste...
Filmen du hyrde?
Don't remember
Filmen du köpte? Haha, ingen aning
Låten du hörde? Only the good die young med Glee :D
Låten du laddade ner? Rix Festival 2011, alltså skivan ;)
Personen du ringde? Kusin ♥
Personen som ringde dig? Farmor :)
TV-program du såg? Vampire Diaries, på datan :)
Person du tänkte på? Ingen speciell ;)


Favorit...
Låt?
Har ganska många, hehe
Sak att göra? Olika ;)
Sport? D A N S ♥
Dryck? Ice Tropez
Kläder? Sköna kläder ;D
Film? Har ingen direkt favorit, men ganska många som jag gillar ;)
Bil? ...
Serie? GLEE

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja
Gråtit över en flicka? Troligtvis
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Haha, nej
Blivit arresterad? Nope
Träffat någon från internet IRL?

Antal...
Gånger du varit kär?
Har väl hänt några gånger
Gånger ditt hjärta brustit? .
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte, haha
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Går fortfarande i grundskolan, så dom flesta ;)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Inga tror jag, hoppas jag haha

Senaste...
Boken du läste?
Just nu läser jag "Ondcirkeln"
Personen du fick e-mail av? Facebook
Personen du fick brev av? Brev ?
Personen du fick sms av? MIN fru :)♥
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ikväll :)
Saken du köpte? GODISH :D

Vad har du gjort idag? Solat, hjälpt mamma och läst :)
Var det kul? Skönt var det i alla fall
Brukar du svära mycket? Jo, tyvärr haha
När stiger du upp på morgonen? På skoldagar runt sju, men annars mellan 8 och 11 ;)
Vad har du på dig? Mjukisbyxor och en av pappas tröjor :)
Vad ska du göra ikväll? Föna håret
Vad är du allergisk mot? Ingeintg vad jag vet
Var har du ont? I örat (?) 
Kan du stå på händer? Iblnad, haha
Håkan Hellström eller The Ark? Hellström ftw !
Salt eller socker? Sugar
Gillar du ketchup? Inte på pannkakor
Är du glad nu? Yepp yepp ! 
Var du glad igår? Yepp yepp yepp !
Vad dansar du till? Allt, haha
Stockholm är... ? Stort ;)
Göteborg är... ? Underbart ♥
Kan du sjunga? Klart jag kan ! Fast det låter förjävligt
Spaghetti eller makaroner? Spaghettiiiii
Land du vill besöka? Herregud, var ska man börja ?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: