augustiibaarn

2011-03-24
15:00:00

Nu åker vi ! :D (tidsinställt)

Eller ja, nu slutar jag egentligen men jag tror att dom skulle komma och hämta mig ..
Fast när jag skriver det här så är det ju onsdag .. Aja ;)
Ska bli jättekul att åka skidor faktiskt, fast det känns lite fel nu när det liksom är typ vår .. Haha. Men det ska bli kul ändå. Så det så.
Haha, kommer ihåg förra året när vi var i Sälen med Clara och Patrik, på vägen hem, så satt jag och Clara i baksätet och sjöng med i massa låtar. det var typ jättemycket kö, så det tog jättelång tid och i början så satt vi bara och snackade lite och så. Fast sen i slutet så blev vi trötta och hungriga så då började vi sjunga. Men pappa och Patrik ville lyssna på någon match, men vi tvingade dom att ha på musik istället. Och dom fick inte byta när det blev reklam, för vi ville höra 118 800 reklamen så att vi kunde sjunga med i den också, HAHA. Normala, var det ja .. :) ♥
Och iår ska vi till GRÖNKLITT :D ♥ Ska bli jättekul, har inte varit där på typ tre år ? :O Vi åkte dit typ varje år med mina kusiner ända tills jag var åtta år, sen så har vi varit där med dom en gång till (för tre år sen, haha) och iår ska vi dit igen ! :D
Aja, ska sluta nu, hörs kanske senare, vet inte om jag tar datan men har fixat lite tidsinställda inlägg ifall att jag inte gör det :) ♥

Kommentar:
#1: Malin

Haha låter roligt!! :D

2011-03-26 @ 22:52:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: