augustiibaarn

2011-05-12
17:05:03

Päron
Hej folks ! Förlåt för att jag inte skrev något igår, var ganska trött när jag kom hem (inte för att jag är så mycket piggare nu då) och så var jag tvungen att packa upp och fixa lite andra saker. ;) Men bilderna från kryssningen kommer senare, måste bara ladda enr dom till datan först !
Idag så ska vi hämta lite möbler hemma hos Clara till på lördag ! Fast inte förrän pappa kommer hem då.
Och imorrn kväll kommer mammas kompis Vonna, plus att jag har dans, så det blir inte så mycket bloggning då .. Kanske inte hinner skriva så mycket i helgen heller, så har fixat lite tidsinställda inlägg till dess !
Nu ska jag gå och städa mitt rum, hörs ikväll !






Vill bara säga ett stort GRATTIS till mamma och pappa i efterskott ! ♥♥♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: