augustiibaarn

2011-11-04
15:01:00

Dag 2 - Min favorit artist/grupp

Kör dag två idag också ;)

ONE DIRECTION !! Haha, svårt att gissa va ? ;) Nej men ärligt, dom är heeeelt underbara ! Dom är snygga, söta, sjunger som gudar och helt underbara ! Älskar dom, och kommer alltid göra ! ♥ Harry och Niall är mina favoriter, Harrys leende skulle jag kunna döö för och Niall är bara för gullig ♥ Kollar bilder och klipp på dom varje dag (gjorde det nyss, hehe) och lyssnar på deras låtar typ 24/7. Dom har bara släppt tre stycken orginallåtar, men jag lyssnar på dom hela tiden, och låtarna dom sjöng i the X factor ♥ Skulle troligtvis dö om jag fick träffa dom, elelr i alla fall svimma haha. Inte för att jag någonsin kommer att få göra det, men om dom kommer till Sverige igen så ska jag dit ! Haha ;)
Men älskar dom över hela mitt hjärta, och kommer aldrig sluta göra det ♥





Kommentar:
#1: A n n a

KÄRLEK TILL DOM! ♥



Sv: Här haru länk! http://www.youtube.com/watch?v=bxHYFGHGN3Q

2011-11-04 @ 19:12:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: