augustiibaarn

2011-11-06
10:21:00

Dag 5 - Sporter jag gått på genom tiderna

Ni får dag fyra när jag kommer hem, för jag har inga nya bilder på den här datorn ;)

Kommer inte ihåg exakt när jag gick på det, men tror det var typ såhär :

Balett - när jag var fyra eller fem år, eller båda .. mamam sa att det var rytmisk balett men det är typ samma sak, väl ?
Slalom - när jag var typ fem eller sex år i en vecka, kanske inte räknas men jag gjorde det i alla fall ! Sen har jag bara gått i typ skidskola, eller räknas det också ?
Teater - gick en termin i sexårs sen slutade jag, gjorde Snövit och dom sju dvärgarna utan tal och dvärgar. jag var en fjäril
Ridning - sex sju år, red tre år med en kompis och sen slutade hon och jag fortsatte tre år till :) funderar på att börja igen dock ..
Fotboll - sju år, började själv i ett lag och sen började fyra till i min klass, och jag slutade när jag var nio eller tio år för att jag tröttnade, haha .. och för att jag sög på det
Teater - igen, började med min "pojkvän" i trean haha .. går fortfarande på det, fast inte i samma grupp ;)
 Och till sist, Dans - började i vårterminen på trean på street i en termin där åldersgränsen var tolv och jag var tio .. haha herregud. men efter en termin bytte jag till den som jag går på nu, och kommer inte sluta på ett tag :)

Har inte gått på något mer tror jag, fast pappa ville att jag skulle börja på Hockey när jag var fem .. Fast mamma sa nej som tur var, haha. :)

Kommentar:

Ny tävling på bloggen, 3 stycken får vinster! hoppas du vill vara med :D

Kram!

/ http://smnmode.blogg.se

2011-11-06 @ 10:51:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: