augustiibaarn

2011-11-21
20:28:22

Make it eternity

Hej på er ! Har suttit och pluggat lite franska inför franskaprovet nästa vecka, och spelat lite gitarr för vi har musikprov på onsdag eller, vilket jag hoppas på, nästa onsdag. Vet inte än, vet bara att vi ska spela gitarr eller piano en lektion och sen tror jag att vi ska ha ett muntligt prov veckan efter. Vi ska ha det muntliga vecka 49 i alla fall, och så hoppas jag att vi har gitarren till vecka 48, för det går åt helvete för mig just nu haha .. Men ska öva lite mycket imorrn också, och sen på onsdag måste jag ta hem engelskan också, för har prov på fredag .. Men jag kan det mesta, har bara 200000 glosor att öva på ! Okej, kanske inte så många, men det är fyra kapitel och det är över tjugo glosor på varje, så runt 100 bara. Känn kärleken.
Men ska sluta för idag nu tror jag, känner inte mina fingrar längre ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: