augustiibaarn

2011-11-08
17:45:16

One more, one more time

Heej fellas ! Träffade Hanna idag på bussen, vi åkte bara en station tillsammans med det var kul i alla fall. :) Såg henen inte först, men hon tog tag i min arm och då såg jag henne. Fast jag blev skiträdd först, haha.
Och vi visade upp dansen i skolan för niorna idag, det gick inte så bra haha ... Men jag kan fakiskt inte dansen, och jag fick stå längst fram i mitten, så det var ju också lyckat. Dom visade sin dans också, och den var mycket bättre än våran haha.
Ska fixa lite saker nu innan middagen, som jag inte hann göra igår. ;) Vi hörs kanske senare, annars hörs vi imorrn ! :)


inte alls suddig nej

Kommentar:
#1: A n n a

Skojaru?! ERAN är ju bättre! :O Våran är bara upprepning... :S<3

2011-11-08 @ 20:38:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: