augustiibaarn

2011-11-29
17:25:09

Tisdag

Fantasifull rubrik där också .. Men jag orkar inte, haha.
Har inte hänt något speciellt idag, fick sitta och sprätta hela slöjden bara för att jag inte kan sy haha .. Och nu kommer jag inte bli klar för den ska vara klar nästa vecka och jag ska sy fast en applikation och brodera någon skit så jag måste gå dit klockan fyra på måndag (?!?!?!?!?!) och jag orkar inte, hehe .. Men ska gå dit efter hemkunskapen, så jag kommer komma hem vid typ sex då. Trevligt.
Men kommer upp ett tidinställt inlägg senare som jag ska fixa nuu, vi hörs då !


Jag tror jag dör ♥

Kommentar:
#1: A n n a

Så snygg så jag svimmar. ♥



Sv: Ja vi börjar idag! LETS DO THIIIIS!

2011-11-29 @ 18:13:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: