augustiibaarn

2011-11-05
22:27:23

To prove I'm right I put it in a song

Godkväll på er ! Haha nörd .. Men heeeeej ! Förlåt för att jag inte skrivit något tidigare, har suttit och kollat på Oe Direction klipp nästan hela eftermiddagen (hehe O:)) och spelat kort med mamma. :)
Innan lunch så gick vi till affären. :) Skulle egentligen fotat men vi gick och pratade om hur man skulle överleva i skogen ett år med en kniv, tre typ grytor (tomma dåra), en krok, en lina, en sovsäck och en yxa. Eller en såg, man fick välja själv. ;) Det slutade med att vi istället skulle åka på en All Inclusive till Grekland oh skicka ut mina morbröder i skogen (varav två av dom hatar varandra) och se om dom klarade det. :) Tyvärr skulle dom aldrig gå med på det, men ändå. Ja ..
Ska packa lite nu, vi ska ju åka imorrn vid elva och jag har inte börjar än.. Typiskt mig, haha. Men vi hörs imorrn, sov gott !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: