augustiibaarn

2011-11-28
17:54:37

Under the lights tonight

Hej på er ! Orkade inte skriva något igår när jag kom hem, plus att jag var tvungen att duscha och plugga franska, så jag hann inte heller ..
Men kom hem vid typ halv sju sju, vi mötte mina kusiner efter konserten på en jättemysig restuarang som heter Vapiano ! Jättegod mat också, rekommenderas stort ! :) I alla fall, vi gick omkring lite på julmarknaden inne på Stortorget i Gamla stan, och i lite andra affärer då. ;) Åh, älskar känslan när mar går omkring på julmarknader, lukten, människorna, stämningen, allt haha ♥

Kommentar:
#1: A n n a

Sv: Gör så! Fast jag kommer ha JÄTTESVÅRT att välja favoritbild o.s.v :S Wäää. HAA<3333

2011-11-28 @ 23:41:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: