augustiibaarn

2011-10-05
17:23:31

Faller du, faller jag, faller vi, faller a, faller i, fallar alla
Tja tja bloggen ! Haha, nej men HEJ ! :D Vad gör ni ? :) Själv sitter jag i min soff/säng/sak med en av pappas tröjor och ska alldeles strax äta middag. :)
Slutade vid tjugo i tre, sprang till bussen och sen fick jag stå och vänta på den i fem minuter. Lyckat, va ? Men annars har det inte hänt något specciellt idag, vi hade vikarie på matten så jag fick gå tjugo minuter tidigaree och så hade jag franskaprov idag, som inte gick så bra .. Kunde typ ingenting på C-delen, och jag har ingen aning om hur det gick på E-delen, men vi får se. :) Imorrn ska vi göra hörförståelse, så jag får hoppas det går bättre på den. ;)
Nu ska jag äääta, vi hörs senare !



bra ljus där också.
Kommentarer:

Allt bra? :)

2011-10-05 @ 18:39:50
#2: Nathalie

Haft en bra dag? :)

2011-10-07 @ 21:20:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: