augustiibaarn

2011-09-22
16:19:51

Skolkatalogeeeeen !

Heeej guys ! Hade ingen dans idag, plus att vi fick gå tidigare från SO:n, så jag tog 705an hem. Fast jag fick vänta i typ tio minuter då, så jag kom inte hem förrän vid halv två, men skulle egentligen inte slutat förrän vid tre ju, så det gjorde inget. :)
Men idag har det inte hänt så mycket, jag, Amica, Jossan, Bella och Emilie hade skitkul på lunchen, satt och asgarvade typ hela tiden, haha. :)
Har engelskaglosor till imorrn, men jag glömde boken i skolan, så jag har liiite stress över det just nu .. Har so prov på tisdag också, men det ska jag ta hem imorrn, så det gör inget. :) Fast jag kan typ ingenting av det som vi ska ha prov på, så det är ju också jättelyckat .. x)
Föresten, fick skolkatalogen idag ! Har redan kollat igenom den några gånger, speciellt en klass (Amica, haha ;)). Ska kolla lite till nu, vi hörs !

Kommentar:
#1: Malin

Älskar skolkatalogen!! ;D <33333

2011-09-23 @ 21:55:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: