augustiibaarn

2012-12-27
21:23:49

hOLA
Gick på bio igår med farmor, mamma och kusin! Vi såg filmen Rust and bone och det var fan det sämsta jag sätt. Haha den var så dålig och lång och det var iiisskallt. Dessutom gick vi klockan ett, KLOCKAN ETT, så i stort sätt alla var över 60, minst. Alla har ju olika smak, men jag skulle verkligen inte rekommendera den till någon.
Sen kom jag hem i alla fall, packade, åt middag och åkte till Annana banana  och så sov jag, Vivi och Agnes över däär :D Vi sov fyra stycken på en madrass på knappt 160, vilket var liite trångt sådär, haha mys mys! Men innan det så hade vi en twitcaam, woop woop! Hihi och det var två tjejer på twitter som tyckte jag såg ut som Lucy Hale, man tackar man tackar! :)
Ooch till sist, idag torsdag, åkte jag och Hanna in till stan och checkade mellandagsrea på Drottninggatan! Alldeles för länge sedan vi sågs, nästan pinsamt ju! Men det var väldigt mysigt i alla fall, hade tänkt lägga upp bilder på julklapper osv nu i helgen, så ni får se vad jag köpte då!
Hahahah I wish ..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: