augustiibaarn

2012-02-19
13:10:38

Söndag


En bild från nyårsafton, tror inte jag har visat den förut?

Men hej på er! Det var ett tag sen, haha. Har inte skrivit något sen i onsdags blir det va? Aja, har i alla fall träffat Hanna sen sist, haft en chill fredag eftermiddag (med lite ångest dock, haha) en stressig lördag dag och en mysig lördagkväll hemma hos en nyinflyttad Sofia med familj! 
Och en liten sak till som har varit ett av skälen till att jag itne skrivit något; Jag ska få en iPhone 4s! Idag faktiskt, haha! Men har suttit och kollat abbonemang (?) och försökt bestämma mig för svart eller vit, hehe. Men nu väntar vi bara på att mamma ska komma hem med bilen, sen åker vi!
Och innan det hade jag tänkt kolla lite på en matteläxa jag har till imorrn, så vi hörs senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: