augustiibaarn

2012-03-05
17:46:08

Förlåt för att jag inte skrivit något på ett tag, men nu kör vi!

Hej på er! Internetet funkade typ bara fem minuter åt gången, så jag hann aldrig skriva klart något inlägg (seg.se haha) så därför bloggade jag inget förrän idag!
Men är hemma nu i alla fall, kom hem i lördags runt typ halv tio haha .. Vi ville åka lite på eftermiddan på lördagen så vi kom inte iväg förrän vid tre halv fyra. Men det var ändå skönt att bara kunna ta det lugnt, istället för att gå upp vid sju på söndagen, haha. :)
Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på Ulrik Munther och skriver på svenskan! Roligt värre, haha. Ska fortsätta med det nu, har fyra sidor kvar att skriva till på fredag haha .. Önska mig lycka till!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: