augustiibaarn

2012-03-20
12:07:51

The kollektivtrafik

Sitter just nu i dataslen och skriver på en teknikinlämningsuppgift! Haha, här kör vi med avancerade ord. Nej men jag ska skriva om kollektivtrakifkollektivtrafik heter det ja. Men i alla fall, jag vet typ ingenting om det så jag hade tänkt messa papi och fråga honom nu! :) Eller så gör jag det senare, orkar inte skriva något nu, haha ..
Men Julia ska göra naglar åt mig på fredag! Vi har ju ingen gympa då, så vi ska åka direkt hem till henne. :) Men kika in på hennes blogg http://skrytlagom.blogg.se :)
Ska åka in till stan direkt efter skolan, fast efetrsom vi har teknik nu så kommer jag sluta tidigare, så då kanske jag hinner hem innan! Men ska hälsa på min morbror för han fyller år idag, grattis grattis! Så antingen skriver jag lite snabbt när jag kommer hem, eller så hörs vi ikväll! :)

image description

Kommentar:
#1: Anna

Sv: Du e knäpp :)

2012-03-20 @ 16:49:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: