augustiibaarn

2012-10-20
22:59:15

Dreaming
Vet inte om jag har berättat det någon gång, men jag drömmer väldigt .. detaljerat? Jag kommer ihåg ungeför 90% av mina drömmar, och då menar jag nästan allt som händer i drömmen. Jag kommer oftast inte ihåg allt i rätt ordning, och ibland glömmer jag bort vissa delar. Men jag kommer alltid ihåg vad någon har på sig till exempel, och alltid exakt vad någon har sagt. Lite smått creepy sådär, haha.
Och så drömmer jag alltid helt sjuka saker. Till exempel att jag var med i Jurassic Park, det var inte roligt att komma ihåg haha! Plus att jag kan drömma liksom fortsättningar på drömmar, fast inte att det fortsätter precis där det slutade men ändå en fortsättning liksom?
Hoppas ni inte tycker jag är helt störd nu haha, men hade lust att skriva det bara ;)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: