augustiibaarn

2013-01-29
11:31:00

Öppet hus; Norra Real
Skola: Norra Real
Linje: Samhälle, Humanistiska med inriktning språk och Natur med inriktning miljö! Haha, nej men alla tre verkade bra! I höstas var jag ju bara inne på Natur-natur, men sen försod jag hur mycket plugg det blir, så nu när jag har kollat på Naturlinjen har jag antingen kolla Natur-samhälle eller andra som är mer lika det. Men annars så verkade Humanistiska och Samhälle väldigt bra!
Utseende: Gud så stort. Visste att skolan var stor, men man förstår inte riktigt hur stor skolan faktiskt är förrän man åker dit. Plus att skolan är K-märkt, vilket betyder att skolan får inte byggas om, vilket gör att det är lite "gammaldags". Meeen jag är kär i insidan ändå, även fast utsidan är lite skrämmande.
Slutbetyg: 8 av 10, stor men mysig.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: