augustiibaarn

2013-01-16
11:06:00

Öppet hus; Östra Real
Skola: Östra Real (no shit)
Linje: Jag kollade lite snabbt på Ekonomi, som verkade bra, och så lyssnade jag och mamma på lite information om Samhälle med en lärare från skolan, och fyrtio andra människor i ett klassrum (nästan mer föräldrar än sökande kändes det som haha).
Utseende: Tycker att den kanske kan se lite smått deprimerande utifrån, haha. Men inomhus verkade det ganska luftigt, och VÄLDIGT stort. Klassrummet vi var i hade väldigt högt i tak också, så det var skönt, och så kändes det som om det var datorer nästan överallt. Dock var det väldigt varmt, men det kan ju bero på att jag gick omkring med vinterjacka. Oops
Slutbetyg: 9 av 10. Kommer troligtvis aldrig komma in hehe .. Men just nu är den i alla fall på min topp tre!
Kommentar:
#1: Malin

ja det gör jag! :D Det är snart helt klart!!
Ja det måste vi verkligen göra! :) <3

2013-01-16 @ 15:47:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: