augustiibaarn

2013-01-19
17:09:05

Öppet hus; STEG
(orkar inte hitta en annan bild)
Skola: Stockholms Estetiska Gymnasium
Linje: Främst dans, men är kanske lite smått sugen på teater, väldigt osäkert på det dock. Men alla linjer verkade jättebra, speciellt att man kan (om man ångrar sig/skadar sig/tröttnar) kan välja bort till exempel dans och läsa teori, alltså mer "vanliga" skolämnen, i trean!
Utseende: Ganskaa liten, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men musik-linjen hade en egen liten korridor och sen hade teater, dans + teori (tror jag?) en korridor en trappa upp. Det är en lång korridir i alla fall, men det verkar liksom litet och mysigt!
Slutbetyg: 10 av 10 helt klart, också en av mina topp tre!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: