augustiibaarn

2010-04-15
21:08:04

fruktdags ;)
MADDE FYLLDE ÅR I ONSDAGS (14/4), GRATTIS GMN ♥♥♥



Mamma bestämde nyss att vi ska äta frukt ikväll .. jippie
Nej, har faktiskt inget emot frukt ;P
Igår så var jag först med marre efter skolan, kom hem runt halvfem och då så fixade jag lite här hemma. Kl 17 kollade jag på Grey's, fast ja åt samtidgt för ja var o kollade på malin & ebbas fotbollsträning :) det va kul, fast jag tog och passade med ena tränern son typ, hhahah x) och när jag gjorde det så typ började tränarn snacka me mig .. ?

Han: Haru spelat fötboll förrut?
Jag: Aa
Han: Vart dåra?
Jag: Huddinge
Han: Aha, vart borurå?
Jag: I Huddinge, eller nära centrum
Han: Okej, när slutar durå?
Jag: Typ 2006 eller 2007 tror jag
Han: Okej .. Kanske funderar på att börja igen eller?
(hörde inte riktigt vad han sa emn ja tror han sa så)
Jag: Hahah, visst

Ja, så social är jag ungefär! Nej drev bara, men blev liite förvånad när han fråga x) Sen så hade dom typ sagt t ebba&malin att dom skulle peppa mig så att ja ska börja .. ? Men har faktiskt funderat på de .. Frågade ebba idag vilka dagar dom tränar, hon bah: måndagar, onsdaga, torsdagar & söndagar. Jag bah: ee okej typ dom enda dagarna jag e ledig .. ? Det känns ju bra .. Men funderar fortfarade, för jag tycker det verkar kul :) fast kmr nog inte få börja för mamma&pappa .. :(

Men idag så var malin & julia inte i skolan (båda har åkt t sälen :] hoppas ni har det bra sötnowsar ♥) så ebba var med mig&marre idag :D <3 vi körde prinsess med malin,joar&madde ;) men annars har vi inte gjort så mycket idag, chikenhead hade inte på sig sin mössa och jag& ebba fick clara att sjunga med på matten "/ :) juste, det va audition inför "vårshowen" idag (det var mycke roligare när det var talangjakten .. tur att vi ska sluta snart xd) fast eftersom att julia var borta så va dom inte med idag, utan dom ska få göra de en annan dag :3 men typ alla gick i tvåan och dom va jättegulliga! ofc var alla bidragen bra, men det är gulligt när tvåor skriver egna låtar om sina kusiner/bästa vänner eller hur? ♥ vi skulle skriva ner förslag på presentationsaken och jag skrev .. ingenting .. hehe x) Men omg det va något jag skulle skriva men jag glömde helt bort det!! GUD vad irriterande!

Imorrn är det ju fredag! Gud va skönt det ska bli med helg! Och sovmorgon! :D 
Haha, 3 av mina favorit ord <3


P U S S ♥
Kommentar:
#1: Malin

Du måste börja igen det skulle alla fall vara roligt om du kunde pröva på en gång.

2010-04-18 @ 20:35:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: