augustiibaarn

2010-04-19
20:54:52

normalt ..
Hade inget att göra så jag gick in och kollade på horingsnasskolan.huddinge.se ? Det är normalt ja.
Men där hade dom iaf skrivet en liten text som jag störde mig på,

"Hörningsnässkolan är en liten skola där alla känner alla. Alla vuxna känner alla barnen. Det ger en gemenskap som för så mycket annat positivt med sig. En trygg skolmiljö. En bra grund för lärande. En arbetsplats som både elever och vi anställda trivs att gå till."

För det första: Förra veckan kom de fram en kille t mig och frågade om jag gick här. Då frågade jag om han var en lärare här. Och han sa ja. Jag visste inte ens vem han var?  Så, nej alla känner inte alla ;).
För det andra: En trygg skolmiljö? Det luktade fan rök i hela skolan idag! Då känner man sig trygg ja.
För det tredje: Ja, alla vi i sexan trivs ju verkligen med att gå upp tidigt på morognen och gå t skolan för att sen vara där i 7h när det luktar rök eller regnar. Det är ju allas dröm.

Det var nog allt .. ;)



P U S S ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: