augustiibaarn

2010-12-09
16:26:33

Oförberett prov i början av 8:an
Idag var det torsdag då, tänkte bara säga det ifall att någon hade missat det. Men Amica är fortfarande sjuk, saknar dig sjukt mycket gmn ! Det är inget kul utan dig .. ♥

Men idag så hade vi engelska på morgonen, det var då vi fick veta att vi ska ha ett oförberett prov i åttan. Haha, tyckte det lät lite kul .. Asså att han sa att vi skulle ha ett oförberett prov i början av åttan. Fast det var typ bara jag som tyckte det ..

Hade ingen svenska idag, så det var lite bra. Och så gjorde vi hår på bilden. Alltså till våra porträtt, haha. Mitt blev väl ganska bra, fast själva ansiktet ser helt mobbat ut haha. Sen på biologin så ska vi göra nåt arbete om olika djur, och då fick jag och Malin "tagghudingar". Haha, jag vet det låtar helt sjukt, men det är typ sjöstjärnor och sjöborrar och sånt.

Och så åt jag lunch med Ebba, Malin, Marre, Clara och Cilia ♥ Det var lite kul, det var ju typ aslänge sen som vi gjorde det ?! Fast det var ju inte helt som vanligt direkt, eftersom det var massa åttor och nior där också haha. Och Malin kan inte komma på lördag, dumma dig Malin ! ;)








haha väldigt fint där ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: