augustiibaarn

2010-12-08
19:51:46

Presentpapper
Lite random rubirk sådär, haha .. Men gick med Marre, Malin och Yar till centrum efter skolan. Vi hade tänkt ta tio i bussen, så då var jag tvungen att gå lite tidigare från dansen, haha. Juste, vi övade på scenen idag. Det gick väl ockj, kan fortfarande itne göra bakåtkullerbyttor men får väl öva lite sen ;)

Men i centrum så gick vi iallafall omkring ltie i några affärer, egentligen bara typ hm och glitter haha. Sen gick vi till donken, jag fick låna en tjuga av Yar som jag ska betala tillbaka imorrn. Sen satt vi där ett tag och flummade, haha. Och sen gick jag och Marre hem till henne och sen så var jag där till typ fem ♥

Hade franskaprov idag också, det gick väl bra tror att jag kunde nästan allt. Förutom ingen orsak då. Men det kändes bra iallafall, blev klar ganska fort också, så då fick jag en liten rast hehe ..
Och min lilla älskling är sjuk, men hon kommer på måndag .. Saknar dig MEST sötaste, hoppas du mår bättre imorrn ! ♥  

Kommentar:
#1: Malin

Finfin bild! :) <33

2010-12-09 @ 15:54:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: