augustiibaarn

2010-02-20
20:08:45

gotland'

jag åkte t gotland i torsdags , och har inte direkt "hunnit" blogga ...
men nu så ska jag berätta vad ja har gjort i torsdag , fredags o idag ♥

i torsdags åkte jag , som sagt , t gotland med mamma&pappa , mina morbröder ( haha vilket roligt ord xD )var också på båten , tomas satt i djursalongen med mina kusniners två marsvin , muffin o aura.
dom var skiitsöta
christer, eva o jessica satt i cafeterian och den mesta av resan satt mamma o tomas där också och jag o pappa satt mest o kolla film , spela nintendo ( eller jag gjorde de iaf xD ) o läste.
vära platser var LÄNGST FRAM !!! lite kul =D
men när vi kom fram så handlade jag o pappa lite och sen så var vi bara hemma tror ja .. x)

i fredags så var det mormors begravning ....... ♥
det är ju inte särskilt kul med begravningar , men det var okej <3
hade min nya kjol rfån hm-katalogen , ett svart linne , lite för liten kofta , tights o halsband.
och min ring såklart <3
( har nästan precis varit på en begravning o jag pratar om kläder , hehe .. )
fast när vi stod vid själva graven så vet jag inte om jag börjaed gråtra för att det var sorgligt , eller för att killen som skulle spela trumpet spelade så jävla högt.
tror att det var det sist nämnda.
när vi skulle städa iordning i kyrkan så körde jag o lova med massa skänk-blablabla-till-alla-barnen-i-haiti-skämt , t ex:
skänk en kniv till barnen i haiti , så finns det snart inga barn i haiti längre , och då slipper du skänka saker till dom.
haha , sjuk humor man har asså x) ♥

idag så har jag bara seplat ett nytt dataspel som jag o pappa köpte i torsdags
haha , stackars pappa han trodde att vi skulle kolla på fame .. x)
men vi får väl kolla på den någon annan gång ♥
 nu så ska jag kolla på mello <3 hehe , e nog den enda som kollar på de x) förutom hanna då xD haha <3

till hanna dacke : hoppas du har det bra i sälen , kommer sakna dig ♥
och , jag kommer hem på söndag ifall ni undrade ;)


puss&kram♥  /h.

Kommentar:
#1: Malin

Förlåt om jag inte kommenterar så mycket men du ska veta att jag läser i alla fall.

2010-02-22 @ 18:56:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: