augustiibaarn

2010-02-02
18:59:22

hemma igen

nu har jag kommit hem =P asså från intagningsprovet O.o det gick ganska bra , fast ja tror att jag gjorde fel på en matteuppgift som man skulle göra .. "/ men dom ställde massa olika frågor , som typ vad man förväntade sig att göra o så på NAMA (asså ärligt , vad svarar man på det ? typ "jag föväntar mig att vi jobbar mycket med naturvetenskap" ? xD), vad tycker du verkar roligt med NAMA , varför sökte du till NAMA , m.m. .. och så tror jag at tjag o clara är dom ända tjejerna som har sökt natauvetenskap x) asså de va fyra killar innan oss och så gjorde vi de med två st och så var det några (KILLAR!!!) efter oss =] "/ ♥
jag vet att jag inte har skrivit på LÄNGE men jag LOVAR att  ja ska skriva mer den här veckan ! =D <3
men kan sammanfatta lite vad som har hänt den här veckan x)
tisdags hade jag dans , vi var bara sju stycken ! fatta SJU STYCKEN !!! fast det var bara för att typ alla adnra hade idrottsdag xD i onsdags hade jag ridning och i torsdags har jag ingen aning om vad vi gjorde xD itne i freddags heller =P eller jo då kollade ja på let's dance xd kommer itne ihåg vem som åkte ut .. ? *frågar pappa* .. xD juste agneta sjödin XD fast de vet väl typ alla redan =P i lördags hade jag teater =D ♥ de va askul , vi gjorde alexis båda sånger och båda famlijens sånger =] ♥ fast varken mamman eller pappan va där , så vi va föräldralösa xD "/ <3 men de va askul =D ♥ efter den så åt vi på gyllene fågeln x) (menar donken ofc xD) och så kollade vi mobil (åt miiig) och så handlade vi mat =) i söndags så orkade jag knappt gå upp (visste ju att de va dagen innan måndagen -.-' och då blir man ju inte direkt så pigg på att gå upp , eller hur ? xD fast ja skulle till farsta me min kusin , så ja va tvungen att gå upp x) men vi hade kul i farsta , emelie (min kusin) tog typ tio saker som jag skulle pröva , fast ja köpte bara en kofta XD ja ska kanske åka dit igen i helgen o köpa lite mer ♥ lol =] efter det så åt vi middag hos min farmor =) jocke lärde mig ett av sina korttrick =D ♥ igår så hade vi slöjd , jag är fortfarande inte klar med mitt pennskrin x) tog dannes mössa då också =P lol 8) och så halkade jag några gånger =] idag så var jag som sagt på intagningsprov på kvb , och så har jag dans snart =D ♥♥♥ fast ja ska inte va me bara kolla (tog andra svinsprutan igår) ='( just nu så kollar jag på NCIS ♥ kollade på grey's anatomy förut också =D ♥

Men här kommer dagens kommentar (lägger ut en lite då och då , eller iaf när ja kommer ihåg dom xD) :
Pappa: Visade du korttricket för danne idag ?
Jag: Nej han är mammaledig.
Pappa: Vad gulligt !

haha , jag tycker iaf att de är kul x) men ja har ju så sjuk humor så ♥ juste julia ; roooosa xD
nä , nu ska jag åka till min dans , kanske bloggar senare x) <3

P&K♥  /h

Kommentar:
#1: Malin

Jag brukar också kolla på Grey´s Anatomy och NCIS.

2010-02-03 @ 21:16:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: