augustiibaarn

2010-02-15
17:01:08

idaaaaaaaaaaaaaaaag , eller ja måndag

okej , jag har inget att göra .. är jävligt uttråkad och fryser som en gris!
okej de där låter kanske lite kul , men ja tror att man säger så iaf ..
nej nu tog one tree hill slut!!! O.o =( ända skälet t att ja höll mig vaken x) och grey's anatomy börjar inte förrän om en halvtimme! *suck* okej jag måste skaffa mig e hobby!! men det är så kallt ju! ... xD
okej , idag har de varit en bra dag , va me marre hela dan förutom på slöjden för då satt hon me malin b .. </3
fast ja satt me malin s o cilia så ja hade kul iaf =D
tack tjejer för att ni gjorde slöjden rolig igen
fast de va inte kul när malin gick t uggleposten möte ... "/ <3
haha , mulade danne idag! lol xD *dagens höjdpunkt* xD ♥
annars har vi haft matte , rast , religion , läsning , mat ( wow , vi får mat i skolan O.o fast vi fick gröt , och det kan man väl inte kalla mat direkt , eller? ), rasten igen , svenska o slöjd.
alltså , varför har man religion egentligen? ( haha , ja vet inte ens hur de stavas xD )
liksom , vem vill lära sig saker om gud o jesus o alla dom där som levde för typ 2000 år sen? inte jag iaf!
okej , jag fattar att en del människor tycker det är kul , och visst, det kan vara okej ibland , om man får veta något roligt! idag fick jag veta att de finns två delar i bibeln , gamla testamentet o nya testamentet.
man bara : ja de vill ju jag verkligen veta för bibeln e ju min favvobok! NOT
alltså min mening är : religion är himla överskattat
mamma säger att om man t ex åker t italien , så får man inte gå in i deras kyrkor så måste man typ ha kjol eller nåt sånt , men liksom ja fattar ju ändå inte ett ord italienska ( förutom ciao då xD ), så vad spelar de för roll om ja kan gå in i deras kyrkor eller inte? ja e ju inte diretk värsta fanet av kyrkor .. xD
okej egentligen så suger jag på religion, det är därför jag inte gillar det xD
nä , nu så ska ja kolla på afv ( efter det börjar grey's anatomy!!! =D )
asså ärligt , jag behöver hjälp!

puss&kram♥  /h.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: