augustiibaarn

2010-02-09
17:41:11

kräkfisk , pappor och gubbar på taket

ja , nu tycker ni säkert att det där va väl en jävligt konstig rubrik ! men nu är det så att jag vill ha det som rubrik ! så lev med det x) ♥

imorse hade vi brandövning , precis när maria läste ! ( så vi slapp svenskan, då iaf xD) och när vi skulle gåut , så är man ju så smart så att man inte sätter på sig någon jacka ! jag tänkte typ att vi bara skulle stå där i typ tre min , men vi stog där i typ sju min , så det var inte såå farligt iaf x)
på rasten så ville marre gå upp ( och ner ) för isbacken vid fotbollsplan , och då var ju jag också så smart , så jag säger såklart ja ! och gissa vad jag gör , typ efter fem sek !? jo, halkar ! vilken överraskning , eller hur ? x) och så blev jag ju ofc blöt och iskall ! och allting blir ju  j ä t t e  m y c k e t  bättre när joar skrämmer mig hela tiden ! NOT
efter rasten hade vi matte ( jag gjorde tjugo tal ! =D ) , svenska och läsning.
sen hade vi mat ..

... och då så fick vi KRÄKFISK ! -.-' skit gott , verkligen ! INTE ! man spyr ju bara man ser den -.-' ch så ser den ut som spya ! mumsigt "/

på andra rasten snurrade vi ganska mycket , och då ramlade jag också x) sen så gjorde vi typ inte så mycket mer ( på rasten asså <3 )

på engelskan så började vi på ett nytt kapitel , superkul .. nej faktiskt inte x) men sen så skulle jag säga något t ebba och jag sa liite fel x) jag råkade kalla henne för "pappa" , och ampi trodde jag sa det t henne .. xD  L O L XD ♥
annars har de itne hänt så mycket mer , jag satt och asgarvade resten av engelskan och nu ska jag äta middag och sedan gå till min dans ! =D

juste ! gubbarba på taket också ! x) när jag clara och malin s gick hem så stog det typ tre gubbar på storängshallens tak ! xD det så skit kul ut =P tog några bilder på min mobil x)

tingeliing♥  /h.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: