augustiibaarn

2010-03-13
18:21:45

löredag ;)

idah är de lördag , kände mig lite sjuk imorse så ja gick inte t teatern "/
ska inte heller gå på bio me malin&ebba idag , de blir imorrn istället ;) ♥
vi ska se farsan , ska snart kolla biljetter :D
hah vi har typ inte bestämt någonting ? xd
duktigt va ? ;)
idag har jag bara slappat o hållt på me datan x)
ska snart käka , jag tror de blir nått kött me klyftpotatis :)
juste , ikväll är de melodifestivalenfinal O.o vilka tycker ni ska vinna? 
själv tycker jag salem , anna eller erik ♥
imorrn så lovar jag att bilderna från fjällen kommer ,
ska också försöka hitta min usb-sladd så jag kan ladda upp några bilder från mob osså ;)
nu skulle tydligen pappa ha datan , så ja skriver mer imorrn <3

puss♥

Kommentar:

Jag har röstning om vilken hader jag ska ha på min blogg, du kan ju kolla in om du vill rösta på din favorit ;P :D

2010-03-15 @ 16:50:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: