augustiibaarn

2011-12-09
23:54:27

Day 11 - A dream you had about One Direction

Haha oj, herregud .. Kom på att typ alla dagar börjar såhär ? Men ändå, ni vill inte höra alla mina drömmar hehe .. (hahahaha Amica ;))
Men vilken ska vi ta då ? Har ganska många, för jag drömmer typ hela tiden, men kan ta en av dom jag kommer ihåg bäst. :) Och jag måste bara säga förlåt till Anna först .. haha, men förlåt i alla fall !

Det började med att jag och Anna satt på ett tåg till Göteborg, för vi skulle åka och köpa vanta, HAHA normalt ja. Men när vi kom dit visade sig att vi hade gått på fel tåg, så vi hamnade i Tyskland istället. Och vi kunde inte tyska, så då gick vi omkring där ett tag haha. Sen kom Anna på att vi kunde ta en taxi till något torg där hon visste att det fanns vantar, så vi hiittade en taxi och när hade satt oss i den så satt Liam, Zayn och Harry i den ! Liam körde typ, Zayn satt bredvid honom och Harry satt typ i bakluckan ? Haha. :) Men sen så frågade dom vart vi skulle, och jag blev typ helt stum haha. Sen började Anna snacka på spanska, och det var bara Liam som förstod henne, så han översatte allt hon sa HAHA nutte. Men sen skulle hon viska till mig att hon inte kunde fatta att vi satt i samma bil som Liam och Zayn, för vi hade inte sett Harry än, och då sa Liam det högt och då satte sig Harry upp och ba "awww". :) Sen körde dom oss till marknaden, och Anna pratade fortfarande spanska haha, och sen så gick dom omrking med oss där, och jag gick och höll Zayn i handen och vi gick och pratade om typ allting och sen vaknade jag. :(♥




Fortfarande fem minuter kvar på dagen, så jag hann, haha ! ;)

Kommentarer:
#1: A n n a

HAHAHAHA sitter och garvar för mig själv framför datorn VADÅ RANDOM DRÖM HAHAHA! Önskar bara att den var verklig också... Önsketänkande! ♥



Sv: HAHA inte alls konstigt nej nej HAHA. ♥

2011-12-10 @ 00:12:34
#2: Anna

Sv: JA JAG VILL HÖRA!!! ♥

2011-12-11 @ 10:18:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: