augustiibaarn

2011-12-31
16:43:33

Nyårsafton, wohoo !

Tjenare ! Ska alldeles strax börja göra mig iordning, tänkte bara skriva ett litet inlägg först ! :)
Har inte gjort så mycket idag eller igår i alla fall, jag och pappa åkte och köpte hummer till några på hans jobb och till min faster, och sen åkte vi och lämnade det haha. :) Fast pappa stannade och snackade med någon på sitt jobb i typ en halvtimme, men jag satt i bilen och lyssnade på One Direction, så det gjorde inte så mycket ♥
Juste, jag hade helt glömt bort One Direction-listan ju ! Men jag gör några imorrn och på måndag, för jag hinner inte göra nu, hehe. 
Men hade tänkt måla mina naglar nu, lägger upp bild senare ! :)


en till bild från julafton :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: