augustiibaarn

2011-02-19
17:12:29

Don't stop believing

Håller på att fixa lite till middagen just nu med mamma&pappa och lyssnar på lite musik från Glee :) Hade kul idag på teatern också, Lotta tyckte att våran (damernas, alltså) solfjäder dans var typ perfekt. Och så tyckte hon att vi var duktiga som övade repliker och så när gangstrarna övade en sång. Stolt, haha.

Men ska väl gå och duka snart, måste byta om också .. fast dom kommer inte förrän om typ en timme, så jag hinner nog ;)
Imorrn så skulle vi åka och prov köra bil.(..) Eller om pappa är lite friskare då. Han var ju sjuk förra helgen, så det är därför vi ska göra det imorrn (och därför kusinerna kommer idag, dom skulle egentligen kommit förra lördagen).
Nu ska jag gå, kommer upp ett tidsinställt inlägg senare idag ! :) ♥


Tacochips, tacosås och ost. Jättegott, testa ! ;) Fast det ska in i ugnen först då, haha.


Kommentarer:
#1: Malin

Tack! :)

Ja sa lite taskiga saker tillbaka men dom bara skrattade :/ Det var så många saker så jag minns inte (jag har förträngt det) Du kan järna slå ner dom (men bara lite) :)

2011-02-20 @ 10:23:49
#2: Malin

Ser jättegott ut!!! Måste testa!! :)

2011-02-20 @ 11:20:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: