augustiibaarn

2011-02-04
14:13:48

Neighbour
Träffade min granne, okej kanske inte granne egentligen, men hon bor på samma gata iallafall, på bussen idag. Blev lite rädd först, för hon började prata med mig så fort jag hade gått av. Sen så frågade hon var jag bodde och då sa jag att jag bodde här och då kände hon igen mig.
Fast jag kom inte ihåg vad hon hette, hehe.(..) Men jag ringde mamma och frågade så fort hon hade gått. Hon hade tydigen gett mig kottar när jag var liten, haha.

Idag är det dans ! :D Hade bara lust att säga det, haha ..
Men vad har hänt idag då ? Hade bara fyra lektioner idag = SKÖÖÖÖÖÖÖNT. Hehe. Men först hade vi svenska (som jag kom typ fem minuter för sent till, hehe ..) sen matte, sen franska och sist engelska.  

Har ont i halsen också. Har haft det ända sen vi gjorde det där på biologin igår. Kan man få ont i halsen av att titta på när läraren disikerar en bläckfisk ? Hah, tydligen. Fast har inte så ont, det är liksom uthärdligt, haha.
Och nu, om ni ursäktar mig, så ska jag gå och dö en liten stund i soffan. God natt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: