augustiibaarn

2011-01-24
20:47:18

Oj förlåt jag somna, vad var det du sa ?
Förlåtförlåt för jättedålig uppdatering i helgen. Dansen började ju i fredags, gud vad jag har saknat det ! Hade inte tänkt på det så mycket innan, men jag har verkligen saknat dansen. Träningsvärken dagen efter kanske inte direkt har stått så högt upp på listan, men den kommer liksom på köpet.

Men vad har jag gjort i helgen då ? Jo, först så var det ju teatern på lördagen. Det gick väl bra, förutom att Hanna råkade knuffa omkull mig så jag kom inte upp. Kunde inte lyfta armarna heller, så det var ju också lyckat .. 

Sen på kvällen hade jag världens bästa kväll hos finaste Malin :D♥ Vi gjorde egna pizzor, åt, snackade, kollade Baksmällan (rekomenderas!) åt jättegod efterrätt som Malin hade gjort själv och kollade en till film (Remember me, haha .. fortfarande lika bra ! ;p) och lite snacks. Hade jättekul i alla fall ;D ♥

På söndagen så gjorde jag inte så mycket, skulle egentligen ha åkt lite pulka med kusin men det blev inget med det .. ;) Pappa tyckte att vi skulle åka iväg till flottsbro, för att pröva skidutrustningen och så, men jag orkade inte det så jag spelade lite sims istället .. Och på kvällen åt vi middag hos farmor med kusiner, handbollsmatch och Solsidan.
Nu ska jag kolla klart på Top Model, lägger upp 30-day saken imorrn ! :)

Kommentar:
#1: Malin

" Världens bästa kvälll hos finaste Malin" (snyft) ;( Du är så himla snäll Hanna! :) <3333

2011-01-24 @ 21:25:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: