augustiibaarn

2011-01-18
18:24:51

Men hallå



Har försökt fixa en sak nu i typ en halvtimme ?! Aja, vilken tur att man har så bra tålamod dåra. Eller inte haha. Egentligen så är jag bara så himla trött så att jag inte orkar klaga, hehe .. Och lite flummig då.
Men vad har hänt idag då ? Jo, vi hade so imorse. Det gick .. bättre än igår. Haha.

Sen så hade vi ingen matte (tror jag i alla fall) så jag var med på Amica och Bellas lektion. Vi hade skitkul, satt typ och flummade hela lektionen, haha ..
Efter det hade vi livskunskap, där skulle man jobba två och två med någon sak ..
Sen gympa (där vi körde fotboll), lunch (fixkpinnar & potatismos), slöjd (flum) och svenska (kaos). Men jag blev klar med min redovisning i alla fall ! Och den som sitter bredvid mig var typ inte där, så det var lite bra .. (a)

Känner att det här inlägget blev VÄLDIGT fint, så nu ska jag gå ner och umgås lite med min farmor, kisses ;)♥

Kommentarer:
#1: Malin

Jag vet -_-. Men jag sluat 2 i morgon, kan du slå det?? :)<3333

2011-01-18 @ 19:02:56
#2: Malin

Tack så jätte mycket. Själv tycker jag inte den är så jätte fin :)

2011-01-18 @ 19:03:47
#3: sedin

när i augusti fyller du år?:)

2011-01-18 @ 19:16:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: