augustiibaarn

2011-03-09
16:39:10

DEAD
Usch, känner mig helt död .. Gör ont typ överallt, huvudet, bena, knäet .. Mest det sista, fast bara när jag går dock .. Ganska skönt att det inte är någon dans idag, även fast det är tråkigt med två veckors lov ! Vill ha dans, men vet inte om jagmitt knä skulle ha orkat.

Men vi var ju på en dansuppvisning idag på dansen, som var liite annorlunda, haha. Det var två stycken killar som dansade modern dans, pratade och gjorde massa andra saker, hehe .. En av dom kom fram till mig och bad mig hålla i hans fötter, det var lite äckligt .. Och Bella fick hålla i hans typ jacka sen, haha ! Och så kom den andra killen fram och kollade på min hand (dom kollade typ livslinjer) och så typ kollade han i jackärmen sen så sa han: I think this can work. (han pratade engelska) Det var lite skumt, haha.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag, Amica är fortfarande sjuk (hoppas du kommer imorrn gumman ! :*) och nu ska jag öva lite på franskan !



Kommentarer:

Haha gumman jag kommer imorgon :D :* men var killarna snygga ? Hur gamla ? Fan skulle ha vart med ;( men men... E man sjuk så e man ;( ses gumman :* <3333

2011-03-09 @ 20:23:24
#2: Skantz

Hahahaahaa de killarna va jättekonstiga, ja :o <3

2011-03-10 @ 21:14:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: