augustiibaarn

2011-03-06
20:35:06

HEMMA !
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ alla fina människor ! Hur har eran vecka varit då ? Min har varit bäst ! Fast hemresan var lite sen, tog ungefär sju-åtta timmar och jag kunade typ inte somna .. Förrän sista halvtimmen då, blev skittrött fast jag somnade inte ändå, haha.

Men vi har suttit och lyssnat på musik, kollat på ett Glee-avsnitt för tredjegången (haha) och snackat med farmor. Vi käkade med kusinerna, och juste haha, vi sa först att vi inte skulle ses förrän vid typ midsommar, fast sen så kom vi på att vi ses om typ två veckor, haha.

Och imorrn är det skola igen då ... Otaggad, haha. Fast jag saknar alla kompisar såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär. Ska bli roligt att träffa alla också, känns som om det var jättelänge sen .. ?
Nej nu ska jag sluta skriva, hörs imorrn !
Kommentar:
#1: Malin

har också saknat dig.. :) <3

2011-03-06 @ 21:46:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: