augustiibaarn

2011-11-18
15:50:27

You're turning heads when you walk through the door

Och angående inlägget jag skev igår kväll så var jag bara lite efter eftersom att jag precis hade lyssnat på previewsen på låtarna, och jag trodde att videon jag la upp va det (för det funkar inte att använda youtube på min dator igen -.-) men det var det tydligen inte ! Och nu märkte jag att inlägget inteäns hade kommit upp, lyckat Hanna ..

Men hej på er i alla fall ! Haha väldigt intressant där kände jag, eftersom att det inte ens kom upp .. men ändå haha ! ;)
Men jag fick en boll på ögat idag på gympan ! Haha, vi körde konboll, och då var det någon som skulle skjuta iväg en boll och då fick jag den på ögat ! Först så såg jag typ ingenting och det var helt rött och svullet, men nu så ser jag och det är inte lika svullet längre. ;)
Kemiprovet gick väl sådär, fattade inte en fråga och så är jag lite osäker på resten .. Haha, men första frågan tror jag gick bra i alla fall !


weheartit

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: